A magyar közétkeztetésről

Tisztelt Fogyasztónk! Nyilvánvaló fogyasztói elvárás, hogy a közétkeztetés – amellett, hogy mindenben feleljen meg a szigorú hatósági előírásoknak – legyen egészséges, tartalmas, változatos és ízletes. Biztosíthatjuk, hogy ez a fogyasztói elvárás tökéletesen összecseng a közétkeztetők szándékaival.

Általában kijelenthető, hogy a magyar közétkeztetési piacon működő vállalkozások nagyon szigorú hatósági és fogyasztói kontroll alatt végzik munkájukat, és ezek az elvárások egyre szigorúbbak, sokrétűbbek lesznek. A magyar közétkeztetők számottevő része szervezetileg, infrastrukturálisan és „fejben” is felkészült, hogy a megnövekedett elvárásoknak eleget tegyen. Azonban az is nyilvánvaló, hogy a megrendelők által erre a célra fordítható források rendkívül szűkösek, és sokszor az európai díjak töredékéért kell megoldani az étkeztetés biztosítását. Ahhoz, hogy a fogyasztók megítélhessék az általuk kapott szolgáltatást, és azon belül az ételek minőségét és mennyiségét, fontos megismerni, hogy a szolgáltatók milyen térítési díjak mellett állítják elő terméküket, szolgáltatásukat.

A Szakácstündér Kft. alapításának egyik hangoztatott célja, hogy korszerű és egészséges, de a fogyasztók ízlésvilágának megfelelő ételeket készítsen. Így minden észrevételt és kritikai megjegyzést örömmel fogadunk.